RvD501 (Radio501)

Home » Breaking News » De BlaBlaBlog van Theo Verriet op vrijdagavond in de A&T-Show op Radio 501

De BlaBlaBlog van Theo Verriet op vrijdagavond in de A&T-Show op Radio 501

RVD501 on Twitter

Mijn radioprogramma is tot 20 augustus 2010 in de zomerstop.
Niet dat ik op vakantie ben, maar ik ben met het Radio 501 team druk bezig om de plannen voor het nieuwe radioseizoen uit te werken.
Hierdoor is het niet mogelijk om de BlaBlaBlog van Theo Verriet in mijn programma te beluisteren.
Theo Verriet zal nog 1 BlaBlaBlog maken en die wordt aanstaande vrijdag 2 juni uitgezonden in de Arwin & Tobith Show op Radio 501 tussen 20.00 en 23.00u.

Theo Verriet en Rob Ricard zullen beiden ook van de zomerstop genieten.
Mijn redactieleden Hein Mageraad en Anna Rek-Sia gaan muzikanten opzoeken in de USA en Fred Zerevilk gaat naar China.

www.blablablog.nl

www.radio501.nl

Radio501 on Twitter

