RvD501 (Radio501)

Home » 2010-08-20-VrijeVrijdagShow » On Friday August 20th, 2010 I will be back with a new Free Fridayshow on Radio 501

On Friday August 20th, 2010 I will be back with a new Free Fridayshow on Radio 501

RVD501 on Twitter

Next Friday, August 20th, I will be back on Radio 501. My VrijeVrijdagShow (Free Friday Show) can be heard from 14.00-16.00hrs CET.
I will tell something about my visit to the USA and I will play music I have heard, bought and seen during my visit.

Playlist:
Los Lonely Boys; Shemekia Copeland; Bill Kirchen; Buddy Whittington; Joe Ely & Joel Guzman; Arlo Guthry; Dave Alvin; Stephen Stills; Johnny Copeland and others.

Aanstaande vrijdag 20 augustus ben ik weer te horen op Radio 501 met de VrijeVrijdagShow.

Van 14.00-16.00u CET ben ik er met een programma in het kader van mijn bezoek aan de USA. Ik heb er live muziek gehoord en gezien en muzikanten ontmoet.
En natuurlijk heb ik muziek meegenomen en daarvan laat ik een selectie horen.
De vaste rubrieken zullen er ook zijn en de rubriek 'Wat we gaan eten' heeft ook te maken met de USA.

Voor 80 procent zal mijn show vandaag Engelstalig zijn, omdat ik verwacht dat er diverse Amerikaanse muzikanten (waar ze op dat moment ook op de wereld zullen zijn) zullen luisteren.

Ik zal er alles aan doen om er weer een interessante show van te maken.

Radio501 on Twitter

